Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Η Ελλάδα πρέπει, μπορεί και είναι καιρός να τα καταφέρει._



Χρόνια πριν ο παππούς και η γιαγιά μου, από τη μεριά του πατέρα μου, εκδιώχθηκαν από την Κωνσταντινούπολη και τη Σμύρνη. Χρόνια πριν έχασαν περιουσίες, συγγενείς και φίλους. Η Ελλάδα της κρίσης μοιάζει αρκετά με την Ελλάδα εκείνων των χρόνων.

Η Ελλάδα ποτίστηκε από το αίμα των ανθρώπων που χάθηκαν και μπολιάστηκε με το πείσμα για Δημιουργία όσων επαναπατρίσθηκαν.

Η Ελλάδα μετέτρεψε και τότε την Οργή σε Ορμή. Η Ελλάδα, είναι η πατρίδα μου. Ελπίζω, ο Θεός να με αξιώσει να μη φύγω από αυτή, παρά μόνο για να τη δικαιώσω.

Έχει ζήσει η οικογένεια μου τι σημαίνει διωγμός, τι σημαίνει ξενιτιά. Κάποτε που μου δόθηκε η δυνατότητα μάλιστα, ακριβώς επειδή την έχω νιώσει, επέλεξα να μείνω και για τα καλά, αλλά και για τα δύσκολα.



Είναι καιρός να δώσουμε κι εμείς Την μάχη. Είναι καιρός, να θυμηθούμε το οικουμενικό πνεύμα των προγόνων μας. Είναι καιρός η χώρα τούτη να σταματήσει να διώχνει τα καλύτερα των τέκνων της. Είναι καιρός η γενιά μας να σηκώσει τον τόπο τούτο, όπως τόσες γενιές έκαναν στο παρελθόν.

Σε όσους σήμερα διαβάσουν τούτες τις λίγες αράδες, εύχομαι καλή Δύναμη. .

Είναι καιρός για την Επανάσταση του Αυτονόητου που μας στέρησαν χρόνια τώρα. Με πίστη, με δύναμη και μ' ένα σφουγγάρι στο χέρι για να ξεχάσουμε τις επιμέρους διαφορές μας, είναι καιρός για πανστρατιά.

Η Ελλάδα πρέπει, μπορεί και είναι καιρός να τα καταφέρει._

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου