Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Δεν μου αρέσει αυτή η Ελλάδα




Αν έχω μια διαφωνία θα την πω. Αν έχω μια άποψη θα αγωνιστώ γι'αυτή. Αν θέλω να είμαι ενεργός πολίτης δε θα αρκεστώ στην ψήφο μου. Λέμε συνεχώς για τους αρχαίους Έλληνες και κομπάζουμε γι'αυτούς. Κι όμως ελάχιστοι από εμάς συμμετέχουμε ως ενεργοί πολίτες. 

Έπειτα μάλιστα φωνάζουμε για τις εξελίξεις που δε μας αρέσουν. Κατηγορούμε γι'αυτό θεούς και δαίμονες.. και πάντα μα πάντα έχουμε στο μυαλό μας μια εικόνα δαιμονοποίησης των πραγμάτων που μας καθορίζει κάποιο Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης που αντί να ενημερώνει, φωνασκεί και αλλοιώνει τα γεγονότα για να αυξήσει την ακροαματικότητα του.

Δε τη θέλω αυτή την Ελλάδα, δε μου αρέσει. Δε μου αρέσει και η δημόσια εικόνα μας αυτά τα 2 και κάτι χρόνια, αλλά και πριν δε μου άρεσε η έλλειψη παιδείας μας.

Δε μου αρέσει που νέα παιδιά μου λένε και τι να κάνω; Ενώ είναι η δική τους γενιά που πρέπει και οφείλει στον εαυτό της πρώτα κι έπειτα στις επόμενες να βγει μπροστά. Είναι δύσκολος ο δρόμος της ευθύνης..αλλά τελικά είναι ευθύνη όλων για να μην μείνει ευθύνη των λίγων..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου